Στο Superkid.gr θέλουμε να μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά σας, σε περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος σε άλλο νούμερο ή/και σε άλλο χρώμα. Για τη διαδικασία αντικατάστασης, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι έως και 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email στο info.superkid@gmail.com ή μέσω τηλεφώνου στο 2810 2276 71 για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος.

Αλλαγές
Για αλλαγή ενός προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα σε 14 μέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Αφού μας ενημερώσετε για την αλλαγή που επιθυμείτε στο 2810 2276 71, θα σας δώσουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος με χρέωση δική μας και όταν το παραλάβουμε θα σας στείλουμε το προϊόν που επιθυμείτε  (εκτός και υπάρχει διαφορά στο ποσό του προϊόντος που επιλέξατε όπου και θα πληρώσετε στον courier όταν σας φέρει την αλλαγή). Το κόστος για την αποστολή του νέου προϊόντος και την επιστροφή μαζί θα είναι 6 ευρώ για δέμα έως 2 κιλά (Ογκομετρικό βάρος). Σε βαριά ή ογκώδη αντικείμενα το κόστος θα υπολογίζεται με βάση το βάρος ή τον όγκο του αντικειμένου.

Επιστροφές
1. Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε επιστροφή μίας παραγγελίας (ή μέρους αυτής) και να πάρετε τα χρήματά σας πίσω, αλλά το προϊόν/προϊόντα δεν έχει κάποιο ελάττωμα, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη και η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε 14 μέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Η διαδικασία είναι η εξής:

Αφου πρώτα επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 695 58 95 350 για οδηγίες θα μας στείλετε με δική σας μεταφορική το προϊόν με χρέωση δική σας. Θα πρέπει να αναφέρετε σε ένα χαρτί (ή με email) τον αρ. λογαριασμού, σε ποια τράπεζα ανήκει και ονοματεπώνυμο κύριου δικαιούχου το οποίο θα συμπεριλάβετε μέσα στο δέμα που είναι προς επιστροφή. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ το δέμα προς επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται και από την απόδειξη αγοράς που εκδώσαμε κατά την παραγγελία σας.
Η εταιρεία μας θα ελέγξει τα προϊόντα που επιστράφηκαν και μόνο αν είναι όλα στην ίδια κατάσταση με την αρχική, θα δεχτεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας σε διάστημα 5 ημερών.

Αν έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία με αντικαταβολή, το 1,9 ευρώ της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται. Τα μεταφορικά για την αποστολή του δέματος δεν επιστρέφονται.

2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό δεν έχετε καμία επιβάρυνση στην επιστροφή ή την αντικατάσταση του προϊόντος. Θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να γνωρίζουμε για το ελάττωμα καθώς και θα σας ζητηθεί να μας στείλετε σε email ή στο Facebook μία ή περισσότερες φωτογραφίες ή video που υποδεικνύουν το ελάττωμα αυτό. Έπειτα, αναλόγως με το τι έχει συμφωνηθεί, θα σας στείλουμε αντικατάσταση του προϊόντος ή εφόσον επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, στέλνετε το δέμα (αν σας ζητηθεί) μαζί με την απόδειξη αγοράς και ένα χαρτί (ή σε email) με τον αρ. λογαριασμού, σε ποια τράπεζα ανήκει και ονοματεπώνυμο κύριου δικαιούχου ΜΟΝΟ με τα ΕΛΤΑ Courier και χρέωση δική μας. Όταν παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν θα γίνει επιστροφή των χρημάτων σας σε διάστημα 5 ημερών.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Για επιστροφές από την Κύπρο και από το εξωτερικό τα έξοδα αποστολής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.
Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερες διευκρινήσεις.